Kostýmové postavy
Zkušenějším hráčům se tímto nabízí několik speciálních postav, za které si mohou zahrát. Tyto postavy budou mít ve Stínotvrzi větší roli. Například nějakého vyššího šlechtice, hlavního mága nebo třeba dokonce Zimosnáře.
Abyste se však k této roli dostali, musíte splnit několik základních kritérií - protože takovéhle postavy přece jen nemůžeme svěřit jen tak někomu.
- Máte větší zkušenosti s RP. Napište jaké (přes registraci) a můžete začít vybírat.
- Zvolíte si postavu, napíšete nám, proč jste si ji vybrali.
- Přidáte k tomu váš návrh, jak byste ji RPili (jako tajemného podivína, jako přátelského blba,...)
- Sdělíte, zda máte na danou postavu vhodný kostým. Popř. jak si vhodný kostým představujete a zda jste ochotni si ho sami vyrobit.
- Na závěr napíšete, co od RP s vámi vybranou postavou očekáváte (dobrodružství, vysedávání v hospodě,...).
Na základě těchto kritérií my určíme, zda jste schopni danou postavu skutečně správně odehrát. Pokud usoudíme, že ano, předložíme vám základní fakta (reálie v odrážkách) o historii této postavy a o jejích vlastnostech. Bude to pouhý hrubý nástin. Vaším dalším úkolem bude tento hrubý nástin rozpracovat tak, aby vám plně vyhovoval. My už ho pak jen schválíme, popř. poupravíme a dáme vám do rukou finální verzi. A voilá, je z vás KP - kostýmová postava.
1. kandidát(ka) na rychtáře
- Grácie příliš nepobral, ale je to vychytralý člověk. Je vyslancem Nilfgaardu, kterého sám Emhir poslal, aby se stal jeho zástupcem v knížecích službách (a zároveň samozřejmě dohledem).
- Umí se vlichotit. Navíc nemá zas tak málo peněz a může je investovat do panství či do své politické snahy.
- Je to ostražitý a velmi opatrný člověk, ví se toho o něm jen málo a zatím nemá ve městě mnoho zastánců mezi vyššími kruhy, nestojí za ním prostý lid, protože sem nepatří. Ale má za sebou Nilfgaard a peníze.
2. kandidát(ka) na post rychtáře
- Válečník, který je hodně vznětlivý a občas se zdá, že myslí spíš svaly než hlavou. Jak se ukázalo, když prohlásil, že přes hlavu je tu především kníže a on od toho, aby sloužil, není to úplně pravda. Zvlášť protože dodal, že byl v dalekých zemích a již se setkal s monstry i Scoia'tael a je vhodným mužem pro to vést s nimi válku.
- Málokdy někomu lichotí, ale podle svého tvrzení má za hranicemi knížectví kompánii, s níž by na Lukově disponoval proti monstrům a odbojářům nelidí.
- To, zda je skutečně vzdáleným příbuzným posledního rychtáře se dozvíte, pokud se o tento post budete vážně zajímat.
- Tento kandidát má povoleno sehnat si k sobě malou (max. pětičlennou) družinu hráčů, tj. osob, které přijely na Lukov s ním jakožto jeho doprovod.
Kapitán stráže
- Důstojník, který v nepřítomnosti velitele vede knížecí stráž města.
- Pragmatik, který především vyžaduje kázeň.
- Člověk veselý, přátelský, ale kdesi uvnitř je v něm i cosi hadího a kluzkého, nebezpečného.
Alchymista
- Člověk mazaný, všemi bylinami pomazaný a pro mnohé by mohl být znamením nebezpečí.
- Vzhledem k výdělku za poslední dobu může mít i svůj malý cech - max. 2 další lidé, alchymisté.
Bard(ka) - vypravěč, básník
- Ukecaný holkař, co se rád baví, pije a tráví většinu času v hospodě nebo v náručí nějaké ženské (pokud možno šlechtičny). Konkurent vůdce Spolku nuzných šejdířů.
- Vydělává především na rýmech, příbězích a prodávání informací. Co se příběhů týče, ví toho o Lukově, Temerii i Cintře opravdu hodně a zná kdejakou legendu (budou mu poskytnuty + si může přimyslet další a nechat si je schválit).
Mistr/Inkvizitor/Opat Řádu planoucí růže
- Vůdce víry, který stojí za upalováním nelidí, čarodějů a někdy i zaklínačů. Je zaujatý pochopitelně i proti všem monstrům
- Neskutečný fanatik, který věří, že Věčný oheň je to jediné, co může zachránit svět od toho, aby skončil navždy zamrzlý.
Lovec lidí Bonhart
- Nájemný zabiják, likvidátor monster, skvělý bojovník a příležitostně i ochranka.
- Ničeho se nebojí a paniku a hrůzu vyvolává ve všech ostatních.
Zaklínač
- Byl knížetem přivolán do města, aby našel monstrum, které zabilo rychtáře. Tvrdí se totiž, že monstrum na rychtáře někdo poslal.
- Říká se, že má na Lukově i nějakou soukromou záležitost, ale kdo ví.
- Práce bude mít podle všeho víc než dost, protože od zjevení Divokého honu se tu potuluje monster čím dál víc. Jako kdyby je sem něco táhlo.
Cizí postavy
Zásadní rozdíl mezi kostýmovou a cizí postavou je v tom, že jakožto cizí postava de facto pomáháte organizátorům. Tam, kde nemohou hrát oni všelijaké postavy, hrajete je vy. Tzn. že během jednoho dne vystřídáte třeba tři role.
Taková práce je samozřejmě mnohem náročnější a není příliš vhodná pro obyčejného hráče. Proto na posty cizích postav přímo oslovíme jednotlivce, kteří tím vlastně doplní v případě potřeby organizační tým. V případě, že potřeba nebudou, budou si moci normálně zahrát.
Žádné komentáře:
Okomentovat