Hráčské spolky a organizace

Kromě námi ustanovených cechů a spolků se ve hře můžou vyskytnout i vaše vlastní organizace. Můžete je stvořit jednak již před hrou (a poslat nám je ke schválení), jednak ve hře (opět ovšem platí, že organizace nesmí narušovat zákonitosti námi vytvořeného prostředí). Základním pravidlem pro povolení je, že spolek nesmí vyrušit fungování námi ustanovených organizací (jste-li členem Sekty Mágů krve, nemůžete, nemáte-li k tomu pádný důvod, který vám byl námi schválen, vést Sektu Fanatických elementaristů).
Jste-li členy hráčského cechu napište to, prosím, při registraci do poznámky!

Žoldáci spravedlnosti (zakl. Derik, bývalý kapitán stráže Jižní brány, údajný vrah barona Aldorda) (0/7)

  • frakce je vhodná pro začátečníky i pro zkušené na posty zástupců (2 lidi)
  • cechovní dům neexistuje, je to stínová organizace, která bez povolení úředních orgánů ochraňuje potřebné lidi a zboží (část zvaná Štít) nebo vykonává zakázky jako vyhledávání předmětů a lovení lidí (Palcát)
  • údajně mají lidi i v městské stráži a díky tomu, že syn zakladatele je vládní úředník, mají i jistou formu ochrany, navíc se mohou scházet v hospodě Derikovy dcery
  • s ne-důstojníky městské stráže uzavírají obchody a spolupráci, pro církev i Bratrstvo přijímají zakázky, s veřejnou částí Spolku nuzných šejdířů mají dobré vztahy a s Odbojem přímo spolupracují (nepřijímají na ně kontrakty), o Sektě vědí, že existuje, ale nic víc
  • členové frakce mohou být členy i jiných spolků, ale při vstupu uzavírají kontrakt na pět let služby
  • cílem je získat si renomé ve společnosti, získat Derikovi nástupce, který by zdědil i jeho rodovou zbraň, a stát se oporou pro společnost (+ pokud možno se zbavit Zimosnářů)

Žádné komentáře:

Okomentovat